اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه خبر داد

توزیع 500 میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در کرمانشاه/ فراخوان اعطای مجوز احداث جایگاه‌ سوخت سی‌.ان.جی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از توزیع 500 میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در سه ماه نخست امسال خبر داد و گفت: افزایش جایگاه‌های سوخت سی.‌ان.جی در دستور کار قرار گرفته است.

توزیع 500 میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در کرمانشاه/ فراخوان اعطای مجوز احداث جایگاه‌ سوخت سی‌.ان.جی

مراد‌حاصل مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از فعالیت 74 جایگاه سی‌.ان.جی در استان خبر داد و اظهار داشت: توسعه و افزایش جایگاه‌های سوخت سی.‌ان.جی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از افراد واجدالشرایط  خواست برای دریافت مجوز جایگاه عرضه سی‌.ان‌.جی‌ در این فراخوان شرکت کنند.

وی گفت: در رابطه با احداث جایگاه به کسانی که تمکن مالی دارند و همچینین دارای و زمین سند‌دار با امکان بهره‌برداری هستند، مجوز داده می‌شود.

به گفته مرادی، بیش از 50 میلیون متر مکعب سی‌.ان‌.جی در سه ماه نخست امسال در سطح استان توزیع شده که معادی 50 میلیون لیتر بنزین است.

این مسؤول به عرضه و توزیع بیش از 500 میلیون لیتر فرآورده در سطح استان طی مدت مذکور اشاره و بیان کرد: 450 میلیون لیتر از این میزان مختص انواع فرآورده‌های نفتی مایع شامل بنزین، نفت‌سفید، نفت کوره بوده که در سه ماه نخست سال‌جاری در سطح استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: 109 جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی فعال در سطح استان فرآورده‌های مایع را توزیع می‌کنند.

مرادی در خصوص آخرین وضعیت جایگاه عرضه سی‌.ان‌.جی در مناطق زلزله‌زده استان، افزود: هشت جایگاه عرضه سی‌.ان.جی در شهرستان‌های ثلاث باباجانی، گیلان‌غرب و قصرشیرین و سرپل‌ذهاب فعال است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه وضعیت جایگاه عرضه سی‌.ان.جی در مناطق زلزله‌زده استان را مطلوب ارزیابی کرد و همچنین از افراد واجدالشرایط  این مناطق نیز خواست برای دریافت مجوز جایگاه عرضه سی‌.ان‌.جی‌ در این فراخوان شرکت کنند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول